2009 m. vasario 25 d., trečiadienis

dar apie sienas

kalbant apie sienas, tai visas lauko sienas išpaišyčiau (o gal p. Tadas Šimkus galėtų išpaišyti?): http://www.moytoy.eu/en/ART-SPACE/COMMUNITY/TADAS-ŠIMKUS
buvo Juodkrantėj, Nidoj, Kaune ir kt. miestuose keliaujanti paroda.. gal užsiimti ir man? gal kokį savo stilių sukursiu? jei ne MoyToy, tai bent šiaip ekspresyvusis maskatavimas teptuku būtų? nors suvaldyti tokį formatą, kaip ten buvo, tai blyn galvą paskaustų ne juokais.. jau nuo mažo formatėlio galva kvadratinė man būna..

veža nerealiai jo darbai..
a, dar mano draugė (kuri tikrai nėra pažadukė) žadėjo man raudoną paveikslą.. tai jau įkaliau vinį sienoje, jeigu ką..
;-)

3 komentarai:

Arturas rašė...

A tavo "vienai"draugei dar viena nora ideti i pazadus galima? :)

vnzo : reikia besikartojancio (t.y. kad butu pradzia su galu besijungiantys) motyvo kad galima butu ant plokstes pjaustyti ilga (5 m!) 5-8 cm aukscio darbeli, kuri ant ilgos sienos skersai kabinti butu galima. ??? HELP

Kristė rašė...

čia jau aš bėjėgė.. pati laukiu gal dešimt metų.. o ji man tik kartoja, kad viskam savas laikas..

Tadas Šimkus rašė...

Labas, netycia googlinau sava varda, ir radau tavam blog'e pamineta manaji. Kaip keista, tau tikrai patinka mano darbai ? Netiketa man taip.. dekui , siaip jeigu reikia kokio patarimo ar dar bala zino ko, tai rastelk . tebunie(eta)gmail.com . tadas šimkus