2009 m. rugsėjo 8 d., antradienis

ruduo

kaip pasakytų Milda, dabar toks gražus laikas..

ir tikrai, po gražios vasaros, po kelionių, kalnų, jūros, kaimo ir vėjo gera grįžti namo.. gera džiaugtis rudens saule ir laukti gimtadienio.. kažką man labai norisi per tą gimtadienį nuveikti, tik dar nežinau, kas tai gali būti.. labiausiai norėtųsi plaukti laivu, kuriame rengiami šokiai.. kad tamsoje šviestų spalvotos lemputės, grotų rami muzika (aš gi labai nemėgstu persistengti šokant) ir aplink būtų daug daug vandens.. vat upės mieste yra labai gerai.. aišku, ir didesni vandenai visai gerai.. o gal ir dar geriau.. ;-)

dar norisi susitvarkyti su pirmosiomis mano braškėmis.. nes turiu nuosavų braškių ūglių, kuriuos vat ruošiuosi persodinti.. kaip man - tai pasiekimas.. nes jūs nematėt, kaip atrodė mano pirmasis daržiukas.. kurio niekas neravėjo ir nieko iš jo neskynė.. ir kokio didumo užaugo salotos ir žydintys ridikai.. tik šilauoges buvo populiarios ir braškes (kartais, kai prisimindavau..)..

per vasarą paūgėjęs mūsų vaikas sodininkyste užsikrėtė, kai matė, kad tėtė medelius kieme sodina.. irgi ėjo su savo kastuviukais ir grumstelius aplink medžius smulkino.. aišku, paskui kokio ji švarumo buvo, jau istorija nutyli.. dar labai mėgo vasarą šilauoges skinti ir žalios spalvos pomidoriukus.. na, ir šiaip daug gerų minčių jai vis kyla..

dar ketvirtadienį prasidės mano antras prancūzų kursų lygis.. chi-chi.. sąžinė biški kamuoti pradėjo, kad veiksmažodžius gal pasikartoti reikėtų.. gal kurią kitą dieną tą ir padarysiu..

tokios ir kitokios rudeninės mintys lengvai sukasi šiomis dienomis galvoje..

Komentarų nėra: