[foto: artsumo.com]
įdomus pavyzdys, kaip žmonės, atėję iš visiškai su menu nieko bendra neturinčių sričių, sukuria pasaulinio masto
projektus. pagal deal-a-day modelį sukurtas
artSumo projektas, kiekvieną dieną pristato po vieną tapybos darbą. trijų žmonių komanda keliauja po besivystančias šalis (Vietnamas, Čilė, Indija ir kt.) ir ieško talentų, nuolat konsultuojasi su meno žinovais, kurie padeda įvertinti darbų meninę vertę. o taip pat padeda įtikinti pačius menininkus, kad jie turi talentą ir kad gali gyventi geriau. artSumo savo interneto puslapyje darbus pristato atvirkštinio aukciono būdu, t.y. darbo pardavimo terminas - viena diena ir jos metu kaina ne kyla, o nuolat leidžiasi. taigi, jie stipriai laikosi principo, kad menas turi būti prieinamas visiems.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą